elek01 sağlıklı olduğunu neye dayanarak düşünmüyorsunuz acaba , bir anne bebeğini emzirememiş olabilir ve mama vermek zorunda , ek gıdaya 6.ayda geçilir ve siz inek sütünden bahsediyorsunuz benim bildiğim Doktorlar 2 yaş der inek sütü için ki zaten zararlı zaten birde içine bisküvi diyorsunuz gerçekten neye göre yorum yaptınız merak ediyorum?