Nurr123 Hanımlar bebeğim akşam olunca sürekli ağlıyor gaz sancısı desem gece ve gündüz bişey yok hep akşam ezanından gece 12ye kadar sürüyor böyle sancı olur mu her gün 2 aylık bebeğim bu arada
Aybarsveannesii Nurr123 benimde 2 aylık ve akşam bizde aynıyız gündüz birseyimiz yok akşam çok ağlıyor 😔