Berenberfu Kızlar ben sezeryan doğum yapalı 2 buçuk ay oldu 2 aydır sabah ve akşam olmak üzere gaz sancısı çekiyorum. Ve durum beni çok sıkmaya başladı. Benim gibi doğup yapıpta bu şekilde sancılanan var mi? Geçiyor mu?
Bkthylyvz Berenberfu size cevap yazarken kaydettim tekrar bldum umarim faydam olur. Ben damla kullaniyirum. Bana da bebege de faydasi oluyor. Fit&alive gasicon Eylül özturk un mqrkasi cok iyi
Berenberfu Bkthylyvz çok teşekkür ederim. Gerçekten 2 aydır yaşıyorum. Doktora gittim usg çekildi gaz görünüyordu sadece. Fakat bagirsagi usg degerlendirmez kolonoskopi şart.