Arkadaşlar merhaba. Oğlum 3 buçuk yaşnda .Haftanın 2 günü oyun grubuna gidiyoruz . Diğer günler genelde evde oluyoruz fakat artık çok yorucu olmaya başladı .sürekli ama sürekli oyun oynamak istiyor. Kendisi oyalanmıyor maalesef .sürekli benimle olduğu icin de gün icinde can sıkıntısından bana sarıyor mızmızlanıyor. Oda beni inanılmaz geriyor .Artık oyun ablası düşünmeye başladım . Kreşe bu yıl göndermedim bir daha ki yıl gidicek inşallah ama çok zoroluyor evde durması . Daha önce oyun ablası deneyimi olan arkadaşlar var mı merak ettim☺️