Esma_muaz Seaaaa benim bebeğim de çok ağlamıştı çok korktum bişey oldu diye sağlıkçımıza sorup ağrı kesici verdik geçti ağlaması Rabbim yardımcınız olsun
Caglaaa12 Ayy geçmiş olsun bende 10 gün sonra yaptıracam nasıl olacak acaba ateşini takip edin muhakkak ateşi çıkınca calpol verin çay kaşığıyla
iremdonmezz Seaaaa Biz 3 aylık olduk geçen ay olmuştuk aşıyı 6 saat arayla Toplam 3 kez Calpol verdim yarım saat içerisinde alıyordu huzursuzluğunu Daha sonrasında huzursuzluk durumu ortadan kalktı zaten ilk 24 saati atlattıktan sonra biraz daha rahatlayacak
iremdonmezz 1 çay kaşığı calpol verin yarım saate kadar rahatlatıyor bebeği 6 saatte bir huzursuzluk devam ederse verebilirsiniz ağrısı oluyor
ruveydaensar Seaaaa aşı yeri ağrıyordur çok normal . Ama çok ağlıyorsa verin tabi en iyi siz bilirsiniz bebeğinizi
Mustafam-elifim Seaaaa evet canım 2 ay aşısı kas ağrısı yaoabiliyormua benim kızım 4 gün falan çok huysuzdu akşam yatmadan ve sabah kalkınca bir çay kaşığı ağrı kesici verebilirsin çok çok huzursuzsa eger