[silindi] Selam anneler size bir sorum olacak bebeğim çoğunlukla emiyor ama günde bir ya da 2 defa mama veriyorum çünkü bazen sütüm olmuyor. Sizce su vermeli miyim? 3 aylık bebeğim şu anda
Irmakmelegim [silindi] valla verne de var vermeyen de var 17 aylık kız annesiyim 6..aya kdr hiç vermedim şuan zatn içiyor sulugu var bana mama ve ya anne sütü farketmez ek gida başlayana kdr şu verilmez tadima baslandiginda 1 2 çay anca
[silindi] Irmakmelegim yani bence de verilmemeli anne sütünden alıyor zaten ama yine de sormak istedim o zaman tadımlar başlayana kadar vermeyeyim
Yagmurtanesi [silindi] kızımın doktoru 4. Ay da demir ilacıyla beraber su içirmeye de başlayabilirsin artık yavaş yavaş dedi şuan 4 ay 11 günlük ben içiriyorum
Hollymolly Ben vermiştim ya günde bi iki çay kaşığı. Ama steril kücük şişe sulardan veriyordum. Ona verip kalanı ben içiyordum.