Bahar47 O zaman malesef anne sütünün tadını sevmemeye başlamamış. Bence dökmeyin ama buzluğa atın 3 ay durabiliyor. Bu ara içmez bakarsınız 1 ay sonra içer dökmeyin yazık olmasın. Yine 1 ay emmiş sizin benim arkadaşımın bebeği asla hiç emmedi kızın sütü de maşallah çoktu ama çocuk sevmedi yani tadını. Bir doktora da danışın yine de siz ve sıkmayın canınızı tekrar bir şekilde yoluna girer içmezse de hani dediğim gibi sağın buzluğa atın hiç emmezse de üzülmeyin sağlığı iyi olsun da mamayla büyüyen çokta bebek var yani sizin elinizde olan bir şey değil sonuçta böyle düşünmeye çalışın🙏🏻