kuzey-21 Sinem93 hem anne hem baba gerçekten çok zor. Daha birini kabullenemişken annemin de olması bizi perişan etti çok zordu Allah yaşatmasın kimseye. O dediklerimi mutlaka içirin annemin kanlarında çok güzel düzelmeler oldu. Bir umut ne de olsa. İnşallah sizinde kan değerleriniz de düzelmeler olur. Bu ca kanlarından bahsediyorum ben. Annem rahim kanseri. Evre 1 fakat gradesi çok kötü agrasif yayılan. Grade 3. Grade beni çok korkutuyor. Babam mide kanseriydi. Midesini komple aldılar. Şimdilik temografi olarak devam ediyor. Annemde ilaç alıyor. 3 kür kaldı. Sonra ışına geçecek. Sonrası Allah kerim. Benm babam ve annemde çok zayıfladı. Bu hastalık çok zayıflatıyor. Bu söylediğim şeyler sabah aç karnına oluyor bilginiz olsun.
Sinem93 kuzey-21 ah canlarım. Tez vakitte şifa bulsun bedenleri .. sizlere de sabır kolaylık güç diliyorum. Söylediklerinizi deneyeceğiz biz de. Tekrar çok teşekkür ediyorum, konuşmak çok iyi geldi 🥹😍
Sinem93 kuzey-21 öyle haklısınız ki. Bu günler de geçsin geçecek inşallah 🤲🏻 sonuçları göstereceğim bakalım nasıl yorumlayacak doktor bey.. sizin için de güzel haberler alacağınız zamanlar olsun gelsin umarım en yakın zamanda 🌸
kuzey-21 Sinem93 banada konuşmak çok iyi geliyor. Ne zaman istersen yazablrsin sorablrsn. Bildikleri mi anlatırım. Babanıza iyileşeceğini söyleyin umutlu olsun hiç birşeyden vazgeçmesin. Biz kardeşlerimle öyle yapıyoruz. Umarım güzel haberler alırsınız ❤️🙏
nurci123 Merhaba benimde babam 4.evre mide kanseri 1 yıl önce öğrendik ve 1 yıldır aralıksız 3 haftada bir kemoterapiye gidiyor malesef bundan kaçış yok çok yayıldığı için bilmiyoruz bizde açıkcası iyi mi kötü mü yapıyoruz ama baya bir küçülme var ve ilerle yok çok şükür. Doktorumuz Eğitim araştırmadaki Mustafa Karaca bizce iyi ama sürekli kemoterapiye devam demesi kafamızı karışıyor. Çünkü Mustafa Özdoğan en iyisi deniliyor ve ona gittik 1 kez o ise kemoterapi en fazla 7 8 kez verilir sonrası çok yıpratır hasta kaldıramaz demişti.
nurci123 Mustafa özdoğan a randevu çok geç bulunuyor size tavsiyem gidicekseniz şimdiden hemen randevu ayarlayın. Maddi acıdan söylemem gerekirse çok yüksek muane ücretleri ve testleri.
nurci123 Mustafa özdoğan a randevu çok geç bulunuyor size tavsiyem gidicekseniz şimdiden hemen randevu ayarlayın. Maddi acıdan söylemem gerekirse çok yüksek muane ücretleri ve testleri. Bence Mustafa Karacada en iyi 2.doktor antalya daki. Tabi ki karar sizin. Şuan sizi o kadar iyi anlıyorum ki duygularınızı en içten hissediyorum Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin.
Sinem93 nurci123 çok sağolun, sizlere de çok çok geçmiş olsun ❤️ Mustafa Özdoğan’a gidelim dedik sizin yazdıklarınız da eklenince açıkçası, başka bir annemiz de önermişti sağolsun 🌸 kemoterapi kafamızı karıştırıyor bizim de sizin gibi maalesef. Kolaylıklar diliyorum sizlere de acil şifalar sabırlarla birlikte.. dönüşte sizlere de iletirim söylediklerini, en azından kemoterapi sıklığı ve sayısı anlamında. Akıllardaki en büyük sorulardan biri bu sanırım hepimiz için.. Çok teşekkür ederim 🌸
Sinem93 nurci123 çok sağolun ☺️ mutlu oldum, uzun zamandır giremiyordum, şimdi gördüm, halâ ikna edebilmiş değiliz, ağrı kesicilerle devam ediyor şu an, iyiye gitme durumu yok maalesef.. çok teşekkür ederim düşünceniz ilginiz için
Sinem93 nurci123 merhaba, Babamı 1 Nisanda kaybettik.. Aklıma geldiniz az önce, size de söylemek istedim
EineMutter Sinem93 benim annem de akciğer kanseriydi. İlk başta herkes hemen mustafa özdoğan dedi tabi ona gittik bir müddet ama asla memnun kalmadık eğitim arastırma mustafa karaca ve selami bayram tavsiye ederim
nurci123 Sinem93 başınız sağ olsun yeni gördüm mesajınızı. Bugün babamdan tekrar biyopsi için parça aldılar orda beklerken buraya bakmak içimden geldi mesajınızı gördüm çok üzüldüm Allah sabır versin.
Sinem93 nurci123 Allah razı olsun. Rabbim babanıza şifalar versin. Sizler için hayırlı ve güzel haberler diliyorum tüm içten duygularımla 🌸