Arkadaşlar yaklaşık 1 buçuk ay önce retinol serum kullanmaya başladım. Sanırım ondan yüzümde nokta nokta kırmızı biieyler çıktı. Alerji yaptı diye düşünüyorum. Başına gelen varmı nasıl geçeseck. 1 aydır kullanmıyorum serumu bıraktım. Ama yüzümdeki kızarıklar geçmedi. Arada beklazon sürüyorum oda geçici oluyo