Melek1616 bizimki Ekim doğumlu 2022 aşı karnesinde yazıyor doğum yaptığım hastanede alınmış benim oğlum enfeksiyondan yogunbakım da kaldı 10 gün orda aldılar topuk kanını sağlık ocağına gerek yok dendi 6 hastalığa bakılmış içinde sma da var ama ben yinede genetik testinden korkuyorum