edabolukbasi Ipkann baby turco almıştım hamileyken kalıpları küçük geldi gözüme ki haklı çıktım bazen çişini taşırıyordu pişik yapmadı ama hiç prima almış annemler daha iyi oldu
Ipkann nazlimom_ pişik sızdırma falan olmuyor dimi çünkü ben prima kullanıyordum ama aşırı pahalı olmuş 50 tane olanı 300 TL
Demet_k Ipkann sık değiştirirsen sızdırma yapmaz. Zaten ne olursa olsun primada olsa sık değiştirmek iyi. Ben Banu turco kullanıyorum ama en son Molfix aldım o d baya iyi. Hem ebat olarak daha geniş. Hemen hemen aynı fiyatlarda