Nisa_Selma Daha az önce eşime doğum günü hediyesi siparişi verdim . Çok gösterişli ya da çok pahalı bişey değil , trendyolda mors alfabesiyle isim yazılan bileklikler buldum çocuklarımızın adını yazdırdım . Çok takı seven biri değil ama ben aldım diye takacağını düşünüyorum , fikir olsun 😊