Burcumus01 kızım tam 2 aylık, biz de öyleyiz. Prematüre olmanın verdiği ekstra bir yakın olma hissi mi var bilemiyorum ama zor gerçekten. Tuvalete gidemiyorum, yemek yiyemiyorum. Gaz sancıları da çok fazla acısını dindiriyor memede, sizin de gazdan dolayı yapıyor olabilir. Kolik mi ona da karar veremedi doktorum. Sonuç olarak 3 aylık olmasını beklemeye karar verdik.