Arenbebekk Kombo dolu sorunlarla 5 ay 4. Gündeyiz ve mahvoluşumu izliyorum 😁😫😫 ATAK HAFTASI + DİŞ ÇIKARTMA (ikisi aynı anda çıkıyor)+ek gıdanın 1. Haftasındayız. İştah yok mızmızlık devam,uykusuzluk.
Susamuru Arenbebekk bizim de aynı vee 6 ay 28 günlük bu ay başından beri mızmız dişi de daha çıkmadı ek gıda yemiyor hep atakta galiba bebişler
Arenbebekk Susamuru yaa kıyamam. Kesin öyledir atak haftası mahvediyor. İnan takip etmiyorum ama çileden çıkıyoruz eşim diyor acaba atağa mı girdik yine. Diyor ve farkına varıyoruz 😁 ama daha tahammül edilebilir oluyor bilinçli olunca. Hiç olmazsa neden mızmız biliyoruz 😁