Yeni-anne123 Merhabalar bugün 4. Ay kontrolünde ebe demir ilacına başlamamız gerektiğini söyledi.Tanıdığımız bir eczacıya sorduk demir ilacı kullanmayı dişlerin çürümesine yol açıyo dedi.Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?Ne önerirsiniz?
Kayramerve Yeni-anne123 devletin verdiği dişleri lekeliyor evet. Ocean microfer kullanıyorum ben. Ve evet Demir önemli alması gerek.
Antep27 Yeni-anne123 ben ilk iki kızımda kullandım kullanmaz olaydım büyük kızımın ağzında dış yok üstler full yumuşayıp kırıldı şuan kökleri var siyah altta 3 tane sağlam dış vardı biri 3 ay önce düştü diğeri 3 hafta önce kenarlardakiler simsiyah çürük diğer kiziminsa üstteki 3 dışı yumuşamaya başladı geçen gün bir tanesi kırıldı diğerlerinde kirilicak ama bu oğlumda asla kullanmicam
Antep27 Ygzz malesef bilmiyordum kimse birşey söylemedi iyi veya kötü die kullandım bende şimdi heryerde görüyorum okuyorum vede başıma da geldiği için anladim