Merhaba, kızım 2 haftadır çok az mama içmeye başladı (günde ortalama 200cc toplamda), su da hiç içmiyor zaten, yeterince sıvı alamıyor yani. Bu durumu yaşayan var mı?ne yapabilirim nasıl tekrar mama içmesini sağlayabilirim? Veya suyu nasıl sevdirebilirm