Kızlar, yakın zamanda oyun ablası tuttum. (Ders çalışabilmek için ) Haftanın 4 günü gelip oğlumla oyun oynuyor bir bucuk iki ay olmuştur. Oğlum ne zaman oyun ablası gelse felaket bir bebeğe dönüşüyor ağlama krizleri yaşıyor , başta atak dedim uykusu var dedim hatta dişi ağrıyor dedim ama yok. Mesela kaç gündür baş basayiz pamuk gibi oğlandi. Oyun ablası geldi çocuk 180 derece huy değiştirdi. Bu arada neden oyun ablasına karşı bir tek böyle düşünüyorum çünkü her yeni tanıştığı kız arkadaşimlarima karşı hep kucaklarından inmek istemeyen kahkaha atan onlarin kucağında uyuyan bir bebek, sadece beş dk yabancılar sonra paçasina yapışır beni kucakla diye. Ama nedense bu kıza bir türlü alisamadi. Amacım ders çalışmak için bebeğimle oynamasiydi fakat sürekli ağladiği için yanına gitmek durumunda kalıyorum. Bu arada başta mudahale etmek istemedim alışsın diye ama bir zamndan sonra kıyamıyorum çünkü katıla katıla ağlıyor. Sizce de bebekler insan seçer mi (Oğlum 10 aylık)