Tubiiik uyku rutinlerini uyguladıktan sonra bebeği yatağına yatırıyorsunuz. Uyku oyucağı mutlaka bulunsun yatağında ben su samurunu kullanıyorum fisher price’ın. Kundaklıyorsanız kundağı kullanın. Bebek henüz tam mayışmadıysa başını okşayın ninni söyleyin ki mayışsın. Sonrasında ellerini, başını, karnını olabilir yavaş yavaş okşaya okşaya ritmik bi şekilde pşş pşş pşş diyin. Mızmızlandığında değil de ağladığında kucağınıza alın, sakinleştirin. Kulağına çşşş diye fısıldayın, hafif zıplamalar yapın kucaktayken. Sakinleştiğinde yatağına geri koyun. İlk günler 40 defaya kadar ağlayabilir dendi bana pes etmemek önemli. Benim bebeğim 10 kere ağladı sadece ilk 1-2 gün, sonra 5, sonra 3, şimdi 1 kere mızmızlanıyor kucağıma alıyorum sakinleştirip geri bırakıyorum yatağına o kadar 🤗 bebeğim 6 aylık
Sistemi oturttuktan sonra yani yaklaşık 1-1,5 hafta sonra uykuya artık dalarken tüm bunları yapmayı bırakıp yanına oturmalısınız ki desteksiz uyumuş sayılsın 🤗 böyle kesintisiz uyumaya başlıyorlar