aleynaD01 merkursavascisi_06 bende onu yaptım doktora sordum şimdi yarım saat içinde kustuysa tekrarlamak gerekir dedi içimde şüphe oldu ya
merkursavascisi_06 aleynaD01 Allah Allah süre açısından hemşire yarım saat geçince emzir şimdi emzirirsen kusabilir dedi. Yarım saat sonra emziirnce kusması sorun olacak olsa söylerdi bence gibime geldi
aleynaD01 merkursavascisi_06 bana da hemşire öyle demişti diye hatırlıyorum ama çocuk doktoru öyle söyledi yine bugün hemşireye soracağım
yagmurkokusu_ aleynaD01 evet benim kızımda kustu verdikten sonra ebeye sormuştum bir kaç damla bile etki ediyor normaldir kusması diye
Ecenin_Annesi29 aleynaD01 benimki verdiklero an kusmustu merak etme etkisi gitmez boyle demisti doktor