drmsbsra Kızlar selam oğlum 4 aylık ve iştahı yok ne meme ne mama yiyor anca uyurken verebiliyorum anne sütü ama uyanıkken huzursuzlaşıyo hep elleri ağzında salyaları akıyor emin olamadım sizce diş mi çıkartıyor ne yapmam gerekir bu durumda
Betulyesiltas drmsbsra 4ay da uyku gerilemesi oluyor artik acken emmeyi ogreniyorlar eskisi gibi sık beslenmemesi normal olabilir fakat salya konusuna gelince benim bebegimdede cok fazla akmaya basladi altlar beyaz gbi de duruyor ama gelen giden de yok gbi bilemedim kasimasi icin eline bseyler verebilirsiniz benim bebis disligi kemiriyor baya
Betulyesiltas drmsbsra dis cikardigini dusunuyorsaniz rahatlatmasi icin zeytinyagi karanfil karisimi yapabilirsiniz internette nasil yapildigi var
ahmet_muaz2525 drmsbsra bizde 1.5 aydır o şikayetleri yaşıyoruz benim bebepimşmde da aklar beyaz ama doktorumuza sorduk bazı bebeklerin diş çıkarma sıkıntıları erkenden başlayabiliyormuş şuan bile eline neyi alsa hemen ağzına götürüp çok sert Bi şekildeısırmaya çalışıyor 5.buçuk aylık olduk hala birşey yok bide mama reddi 4 ay atağından kaynaklanıyor olabilir