gzdrkbyr Bebeğim 14 aylık emekliyor, sıralıyor, tutunup ayağa kalkıyor, destekli yürüyor ama desteksiz ayakta kalamıyor ve yürüyemiyor sizce normal mi? 18 aya kadar yürümemesi normal söyleniyor ama daha ayakta bile duramaması beni kuşkulandırıyor.