İyi akşamlar kızlar bebeğim bir yaşında Ben doğum edince kırkımdan sonra düzenli her ay Adet oluyordum en son Kasım 25’te adet oldum aralık ayında hiç adet olmadım İdrarda test tuttum Negatif çıktı bebeğim çok düzenli bir şekilde Emiyor acaba o mu düzensizlik yaptı bu durumu yaşayan varmı