Polyester koltuk kumaşı çok terletir, leke de bırakır. Keten kullanımı gerçekten zor. Her şeyin lekesi kalıyor, pamuklanıyor. Benim koltuklarımdan biri nubuk diğeri tay tüyü. Tay tüyü kumaş tavsiye ederim. Leke tutmuyor, su tutmuyor. 2 senedir gayet aktif kullanıyoruz yatılı misafirlerimiz de yatıyor. Kumaşı hala sağlam duruyor. Nubuk da güzel ama L koltuk olduğu ve L kısmını daha çok kullandığımız için sanki orada biraz solukluk oluşmuş gibi.