Zahidefem Oglum 4 aylik ve geceleri 10dn sonra emzirip yatiriyom 12de tamamen uyumus oluyo ve geveleti 2 saatte bir kalkip emzirip tekrar yatiriyom emzirmesem agliyo surekli 2 saatte bir beslenmek istiyo bu saatler hic uzanmiyo gunduzleride 1 saat uyku 1 saat sonra uyaniyo
[silindi] Normal değil mi? Acikiyor işte bizim de aynı. Bazen çok süt içtiyse acikmasi uzun sürüyor bi de yattiği yeri seviyorsa 4 5 saate kadar uyuyabiliyor nadiren
Zahidefem [silindi] herkes 4 5 saat uyuyo diyo benimki sadece 2 saat yeni dogan gibi surekli kalkiyoruz uyku suresi uzasin istiyorum ama hep kisa sureli uykulari