Ya kızlar ben adet olamadan önce karnım ağrır sonra adet olurum hiç kahverengi lekelenmem olmaz cuma günü afedersiniz çamur gibi akıntım geldi ertesi gün pembe oldu sonra kırmızı ama bugün 4. Gün özür dileyerek söylüyorum bi ped dolmaz yani artı karnımda ağrımadı hiç bende ne biçim adet diyerek şüpheye düştüm bugün adet olmam lazımdı düzenime göre ben işin içinden çıkamadım bu arada cumartesi günü rahatsızlandı acilde doktor gebeliğe bakalım dedi sonuç negatif az önce test yaptım kafam iyice karıştı~~~~