Arkadaşlar bebeğim anne sütü ile besleniyor Du doktor mama vermen lazım kilo almıyor sütünden dedi ve aptamil nutricia kullanmaya başladık çokta sevdi ve 3 gündür kakasını yapmıyor kakasını yapana kadar mamayi bırakayım mı fazla da zorlanmıyor ama yinede var biraz zorlanması ne yapmam lazım doktor da normal dedi 4.5 gün geçmeyin e bisey olmaz dedi içim hiç rahat değil