nibado bebeğim 2 aylıkken Erzurum’dan ankaraya uçtum. Yanıma iki biberon süt aldım ve tabi emzik 😅 uçağa bindikten sonra kalkış esnasında süt verdim kulakları rahatsız olmasın diye ya emzik verin ya da emzirin diyorlar. İniş sırasında da aynı şekilde süt verdim hiç bi sıkıntı olmadı şükür uçakta da sürekli uyudu zaten bilerek akşam uçuşu almıştım.