Emine44 Tamamen damak zevkiyle alakalı.Bir süre sonra yediklerini yemiyorlar yemediklerini yemek istiyorlar.Benim kızımdalar kahvaltı yok mesela.Yumurta yemez,peynir zorla yediririm,zeytin zaten yok.Tek sağlıklı yediği şey bal 😂Pekmez zaten nefret eder.Ev yapımı reçel yer.Siyez unlu pankek yaparım içine muz falan koyup.Yumurtayı patatesli yer diğer türlü ağzına koymaz tükürür.krep falan yaparım.Kızımda yemezdi nohut falan artık yiyor.başka çocuklarla aynı ortamda onların yediğini görünce yemeliyim diyor galiba yiyor.Ben hep komşumun çocukları var onları çağırıyorum yemek zamanı😂Bakıyorum onlarla oturup yiyor