rivrivyapma Ya sezeryan sonrasında 3.haftadan itibaren sürekli tuvalete çıkma zorluğu yaşıyorum kayısı yiyorum içiyorum 2-3 lt su içiyorum ama yine de 5-6 günden önce çıkamıyorum tuvalete ben de mi problem var bağırsaklarda mı yoksa ameliyatta mı
Mzif Bende de var o problem maalesef . Duphalac aldım en son o da gaz yapıyor iilk önce, sancı yapıyor maalesef gazda ,sonra wc ye çıkarıyor.
rivrivyapma Mzif duphalac içmek istemiyorum bağırsakları tembelleştiriyor daha 26 yaşındayım bi ömür geçer mi