AsafveArasAnnesi Merhabalar kızlar 4 aylık oldu Kan Damlası ne kullanıyorsunuz sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuz
__brna__ AsafveArasAnnesi Hayir Saglik ocaginin verdigi bende kabizlik yapti. Doktorum ferrum isminde kan damlasi verdi bana onu kullaniyorum cok memnunum
Sevzeyd AsafveArasAnnesi doktorumuz bestiron verdi iki gündür kullanıyoruz henüz bir sorun yaşamadık 🌺
Cagataysev Bu damlayı 4 aylık bebeklerin tümü mü kullanıyor yoksa demir eksikliği olan bebekler için mi
Kivicik Cagataysev kansızlık ihtimaline karşı genelde 4.ayda başlanıyor. Daha geç başlayanlarda var tabiki doktorunuz size yönlendirme yapar. 🌸