Merhaba anneler oğlum 27 ay 1 haftalık bugün baş ölçümü yapıldı 50 cm çıktı sizce normal mi büyük mü çevremdekiler koca kafa diyor birax tedirgin oldum Hidrosefali gibi bi kaç yazı okumuştum çok şükür öyle olduğunu düşünüyorum ama yinede annelik işte biraz takıntılıyım