Merhaba hanımlar,anneler.Bebegim iki buçuk kilo doğdu, anne sütü ile besleniyor, şu an 6 buçuk aylık,iki buçuk aydır dış etleri kaşınıyor ama ortada diş yok, çok salya akıyor ağzından,her şeyi ağzına götürüyor ısırmaya çalışıyor,yeni 7 kilo oldu,iki aydır hemen hemen hiç kilo almadi,150 _200 Gr kadar anca almıştır,iki aydır gece çok uyanıyor, gündüz uykusu zaten yirmi dakikayı geçmiyor, pert oldum, yardım edecek kimse de yok,bir de ek gıda başlandığında günde kaç kez mama verilmeli , tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim,sizde durumlar nasıl 🎅🧿 herkese mutlu yıllar