ZeyzeyinAnnesi1 Merhabalar bi kaç gün sonra ufak bi ameliyat geçireceğim ufak bir narkoz alıcam kızım 5 ay 4 günlük 3-4 saat idare etmek için hero babynin küçük kavanoz pürelerinden yada varsa mamalarından kullansam zararı olurmu?
Ozlem2904 ZeyzeyinAnnesi1 o pureler kabizlik yaouyor maalesef oğlumda ilk kavanozda yapmisti. Formül mama alsanız daha iyi olur sanki
ZeyzeyinAnnesi1 Ben emziryprum ama 2-3 saat idare etmesi için mamamız var ama biberon maması onu içmiyo
Metehanmomm4 ZeyzeyinAnnesi1 verin hicbirsey olmaz bence benim bebegim yiyo hatta önerim e bebek ham markası var tüp şeklinde tabağa sıkar kaşıkla verirler tadı çok güzel kırmızı meyve olanı almasınlar ama şeftali armut olani alsınlar