Saafie Agaclargibi Bebeğe hiç gitmedim ama ben gidiyorum , randevusuz bakacakalrini sanmıyorum çok yoğun bir hastane.. Mhrs den randevu alırken 18 yaş uyarısı filan yoksa bakarlar
Agaclargibi Saafie ya randevu düşmüyor bende bebek olduğu için belki bakarlar diye düşündüm hastaneye de ulaşamaıdm:(