Acemimom1 Cerenimo6 yok yok korkunc değil yakmak dediysek kulak çubuğuyla 😅 böyle minik bir et gibi bisey incecik zaten hafif ağrı da yapıyor olsa hissederdin muhtemelen
Kubra20 Acemimom1 yaaa açıkçası hiç bakmadım desem korkumdan 🤦🏻♀️ siz böyle diyince çok tırstım şuan yakma işlemi acı verici mi ve bakıcam hemen dikiş yerime
Tugba6336 Kubra20 anestezi ile orayı törpülemeleri gerekti. Ama ben korktum. Kanama 8 9 aya kadar devam etti. Sonra kesildi. Zaten ele gelen bir et parçası oluyor. İyileşmiş oluyor zaten tekrar dikiş atamazlar bence
Tugba6336 Cerenimo6 dikiş içe doğru iyilrşeceğine dışa dogru iyileşiyor. Bende hep sızıntı seklindeydi. Eğer afedersiniz kabız isem zorlarsam adet kanaması gibi oluyordu
Acemimom1 Tugba6336 aaa birebir aynı şikayet . O kadar çok forumda araştırma yapmıştım ki dünyada bunu yaşayan tek benim sanıyordum 😂😂 bu hafta operasyon olacaktı grip olduğum için ertelendi. Sizinki kendiliğinden mi geçti.
Tugba6336 Kubra20 yok olmadı bende. 4 yıl oldu açıkçası dogum yapalı. 2018 eylülde dogum yaptım. Çok hatırlamıyorum ağrı olup olmadığını. Şiddetli ağrı olsaydı mutlaka hatırladım
Tugba6336 Acemimom1 yanlız değilmişsiniz 😊 kanama 8 9 ay devam etti. Hatta alttan muane eden her dr törpülenmesi lazım bunun dedi korkudan yaptırmadım. 2 gebeliğimde sorun olur diye çok korktum. Hamd olsun bir sıkıntı olmadı gebelik boyunca.