Merhaba anneler, bebeğim 2 aylık , üç gün önce sağ göğsümde sızı hissettim sonrasında bebeğimi emzirirken çok acı çekmeye başladım, çok sancılı ve zor bir süreçti sadece soldan emzirmeye başladım çünkü dayanamıyordum biyandan da aç kaldı diye vicdan azabı çektim, hastane çantamda belki gerek olur diye aldığım pompam vardı 3 saatte bir bebek sağı emmedigi için sağ göğsümu sağıp biberonla vermeye çalıştım biberondan içmeyi bilmedigi için yarısını içti yarışı dışına döküldü , sağmanın dışında sürekli göğsümü zeytinyağıyla ovdum, bir de bir pet şişeye kaynamış su koyup göğsüme sıcak soğuk kompres yaptım iki günün sonunda bebeğimi emzirmek için cesaretimi topladım acısa da emsin diye düşündüm emzirdim ve hiç bir ağrım sizim olmadı, pompayla sagdiginizda göğsünüzün tamamen boşaldığından emin olun , sağlıklı günler dilerim kızlar ☺️