Miran1306 ben ilk gebeligimde bu hastaligimi bilmiyordum ikinci çocuğu düşündüğümde olmadı sürekli ilaçlar tedaviler uyguladılar ama sonuç alamadık bana da kimse zayiflamam gerektiğini söylemedi zaten çok bir kilomda yoktu aslında 13 sene geçti aradan artık olmayacak gözüyle bakıyordum tansiyonum yükseldi doktor 1 2 kilo bile versem tansiyonumun normale donecegini söyledi diye yaşam standartlarimi değiştirerek zayıfladım 4 kilo verdim sonra hastayım zannedip doktora gittim halsizlikten meğer hamileymisim şimdi 4 aylık oldu büyüyor bile kuşum en kolay gebe kalma yöntemi sağlıklı beslenme ve düzenli bir Hayat (biraz uzun oldu kusura bakmayın)