Kızlar bebeğim üşüttü kan tahlilleri ve ciğer filmi temiz ama korkuyorum doktorumuz klamoks ve ventolin şurup verdi sizce ne zamana geçer yaşayan varmı çok korkuyorum devlet hastanesine gittim ilk ama anlayamadıkar özele gittim bu ilaçları verdi deneyimi olan varmı ilaçlarla soğuk soğuk terliyo sıkı giydirip örtmeme rağmen bebeğimin gögsü soğuk napıcam vallhi çok korktum deneyim varsa acil cevap yazar mısınız