Meowmeow Merhaba kızlar oğluşum 44 günlük, geçenlerde ateş için gittik acile orada kan tahlilinde kansızlık ortaya çıktı. Doktora götürsem mi, yoksa emziriyorum kan yapıcı şeylerle düzeltebilir miyim? Başına gelmiş olan var mı?
Deletedmom_123 Meowmeow doktora götürün tabiki beslenmeyle düzelecek bir şeyi de doktorunuz karar verir buradakiler değil 🌸
Lunaaaaa Meowmeow merhaba, sonrasında düzeldi mi acaba bebeğiniz kansızlık durumu ? Bizimde 2 aylık hafif ateşten götürmüştüm biraz kan değerleri düşük çıktı
Meowmeow Lunaaaaa 2.5 aylıktan beri demir damlası kullanıyoruz. Tekrar bakılmadı şuan 5 buçuk aylık oldu bebeğim. Düzenli kullanınca düzelir dedi doktor