uykusuzhergece_ yemek yaparken uyku saatlerini tercih ediyorum ya da meyve saatinde mama sandalyesinde oturtup, meyvesini veriyorum. Hem ben işimi yapmış oluyorum hem de onun beslenmesi gerçekleşmiş oluyor. Is yaparken de aksam yemeği bittikten sonra mama sandalyesi civarı hep yemek oldugu için süpürge yapmak zorundayım, babasi bebegimi oyalarken bende o arada evi supuruyorum ama genelde hergun yürüyüşlere çıkıyoruz, yürüyüşe çıkmadan önce evi toplayıp, cikar çıkmaz robotu çalıştırıyorum hep. Eve geldiğimizde ev tertemiz oluyor. Bana da silmek ve toz almak kalıyor. Ağır işlerde esim evdeyken anca oluyor.