3 ay 5 günlüğüz ve sürekli ayakta gezme huzursuzluk ağlama gündüz uykuları kısaldı anca ayakta sallarsam biraz uyuyor geceleri 2 kere kalkardı şu an 3 4 defa kalkıyor.sabaha karşı uyuması zorlaşıyor. Bu atak mı😱😱 normalde hiç böyle bir bebek değil çünkü . Umarım geçici bir süreçtir. Ataksa eğer ne kadar sürüyor ve eskiye dönüyor mu 🙃🙃