Furukoo Kızlar bebeğim 2.5 kilo doğdu şuan 5 aylık oldu. 6 kilo. Son gittiğimizde 200 gr kadar almış sadece anne sütü alıyor, çok zayıf kaldı ayına göre sanki. Var mı ek gıda ile durumu toparlayan yoksa mama takviyesi mi sizce ?
Irmakmelegim Furukoo valla size soyliyim 17 aylik kızım mama ve ek gida auan 6 aylık tan bri kilosu şuan 11 kg 81 cm boyu dogum kilosu 1865 gr 46 cm di ek gida tabiki kilo alıyorlar ama bebekten bebeğe değişir ek gdiayi kabul eden bebek in kilo alımı bir tık artar ek gıdayı Red istemiyorsa sorun yaşanır yine mesela pirinç unu gibi gıdalar kullniyrm şişkinlik kof kilo olmasın diye
Alya-Sena Furukoo benim bebegm ek gida ile kilo aldi 4bucuk aylikken mecburi olarak basladik. 6 aylik suan ek gidalarla toparladi
Kubra1280 Furukoo 6 aylik olanakadar mama aldi bebegim sonrasinda princ unu verdim suan 18 aylik ve 13kilo boyu da 87 cm suan sadece geceleri uyumadan önce princ unu icer onun disinda bütün vitaminleri duzeldi ama bn her türlü besini verdim 6 aydan itibaren bu arada bnm kizim da 2500 dogdu boyu da46 cm di
Irmakmelegim Furukoo 5 6 kg di diyebilrim benim kizim 33 haftalık doğdu 6 aylikti yasitlarini yeni yakalamıştı boy kg da ek gıdaya doktotumuz tadima 4.5 aylık sti başlatmıştı 6 ay 1 ana yarım caybardagi ve 1 ara öğünü var yarım çay bardağı kdr diyebilirim zamanla toparlıyor kzim hiç bir zamn çok iyi bebek olmadı 1 yaşından snra topladı kg si aslında size soyliyim 16 aylık kontrolünde doktorum ilk defa kızımın kiloda üst sınıra geldiğini söyledi ve nrmlde hep alt sınırdaydi
Alya-Sena Furukoo yok hayir emziriyorum ben biberon da tutmadgi icin mama almadi 3aydan 4. aya kadar kilo alimi da dusuk olunca mecbur basladik . 4.ayda 6800 du 5.ayin sonuna dogru 7300 filandi suanda bilmiyorum kontrole gitmedik daha
Irmakmelegim Furukoo ewet iyi toparladi ama çok uğraştım diyebilirim kaşık biberonla besledim 5 ay boyunca zor süreçtir sukur şuan çok çok iyi kilosu boyu hareketleri herseyi şuan yasitlariyla bir yurumemix kaldı o kdr çok takılmayın kiloya alır bazı bebkler de birazda genetik anne bab zayıf sa biri uzunsa genetik olarak çocuk zayıf yada yesede kilo az alablir boyu uzun olur kısa olur hepsi toparlar
Furukoo Alya-Sena benim kızım da biberon tutmadı hep emzirdim umarım ek gıda ile kilo alımı artar. 3. Ayda kaç kilo aldı ki neden ek gıdaya erken geçtiniz acaba kilosu iyi gibi çünkü genel olarak
Furukoo Irmakmelegim belli aydan sonra kilo alımı illa yavaşlıyor ya hareketleniyor falan sanki bu aylarda kilo alamazsa bi daha zor alır gibi geliyor
Furukoo Kubra1280 çok az değil doktor da mama önermedi şuan için bilmiyorum bana zayıf geliyo bazı bebekler hızlı toparlıyor diye belki de. Hani as alacaksa sırf mamayla kilo alsın diye vermek de istemiyorum önce ek gıdayı mı beklesem vs kafam karışık
Irmakmelegim Furukoo valla kızım hiparektif hiç yerinde durmaz en son 16 ayda kontrol 14 ay-16 qrasi 1kg 100 gr aldı öyle diyim şuan 17 aylik illa kilo alıyorlar 300 gr 500 gr arası alıyorlar korkmayin bu kdr
Alya-Sena Furukoo 3. ayda 6 bucuk filandi kilo su iyi ama aylik aldigi gram az . Biberon tutsaydi mamayla destekleyp 6 .ayda baslardm acikcasi. Kasiklada cok zor yedi sadece emmek istiyordu yeni 1 aydr yemesi oturdu .
ayseozcil Furukoo benim bebeğimde 2700 dogdu ek gıdaya gectikten sonra baya aldı mama vermedim hiç. Suan 1 yaşında 12 kg 84 cm boy
Furukoo ayseozcil ek gıda ile ayseozcil ek gıdadan sonra mı kilo alımı arttı, sadece anne sürü ve ek gıda değil mi
Kubra1280 Cocolingo bir yaşına kadar marketteki ari mamalardan kullandin bir yasindan sonra inek sutu ve normal prin ununu pisirip verdim ari mamalar tatli oldugu icin ilk başta pek sevmedi icine vanilya koyarak verdin o sekilde yedi bazen gunduzleri muhallebi gibi elma ve tarçın ileveririm onun disinda biberon maması ile
Furukoo Irmakmelegim o aydaki bebek için 2 ayda bir kilo bence gayet iyi maşallah. İlk aylarda duraksadınız sonra kilo alımının arttığı aylar oldu mu peki