Furukoo Kızlar bebeğim 2.5 kilo doğdu şuan 5 aylık oldu. 6 kilo. Son gittiğimizde 200 gr kadar almış sadece anne sütü alıyor, çok zayıf kaldı ayına göre sanki. Var mı ek gıda ile durumu toparlayan yoksa mama takviyesi mi sizce ?
gamzearass Furukoo benim bebeğim de 2.5 kg doğdu. Şu an 3 aylık 5 kilo. Mamayla beslenmesine rağmen doktor kilosunun az olduğunu söyledi. Siz doktorunuza sorun en doğrusunu o bilir. Kilosu toparlayana kadar mama da verirsiniz, sonra kesersiniz.
Elifnaz_anne Furukoo benim bebeğimde 5.ayda 500 Gr almıştı mamaya basladik bizde az almış dedi doktorumuz
Furukoo gamzearass 3. Ayda benim kızımda 5 kiloydu ama başlatmadı doktorumuz 6 ayda doğum kilosunun iki katına çıkmış olması yeterli dedi, mamayla kilo aldınız mı ?
Elifnaz_anne Furukoo Furukoo 7 buçuk kiloydu kilosu az değildi fakat benim bebeğim durmadan agliyodu cisli bezi çok azalmısti