Oğlum son haftalarda arada bi öğle uykusuna yatmak istemedi şimdide son üç dört gündür asla uyumuyor bu normal mi daha küçük yaşı diye düşünüyorum ama ne yaparsam yapayım uyumuyor zorluyorum uyumuyor zorlamıyorum uyumuyor sabah 8-9 gibi kalkıyor akşam 8 bucukta yatırıyorum öğlen uyumadıgı zamanlar gece bir kez süt içmeye kalkıyor. Öğle uykusunu bırakması normal mi ? Ne yapmam lazım