denizz1360 maşallah. 150 verince rahatsiz olmadan iciyorsa 150 ver o zaman . Ben 120 ye çıkarmayı denedim bebeğim zor içti hazımsızlık yapti midesi rahatsız oldu ama 90 ı gayet güzel içiyor hemşire bana 1 saatte 30 cc olacak şekilde ayarla dedi tabiki her bebek aynı olmaz benimkine uyuyo seninkine uymaz. Ama cc artinca saat aralarını açman lazım mesela 150 veryosan 4 saatte bir verebilirsin eğer duyabiliyorsa açlıktan aglamiyosa