Tosbikkkk yani uzmanların anlattığına göre, öfkeli olmaları, ağlamaları, herşeyi ben yapıcam demeleri, inatları, krizleri tam da olması gerektiği gibiymiş.. bu yaşta çocuk uysalsa, her dediğini dinliyor asla ağlamıyor vs ise sorun var demekmiş.. ev sanki onunmuş ta biz öylesine gelmişiz gibi şu anda🤭