evhamliana merhaba sizede çok geçmiş olsun bizim 3 kez çıktı belli aralıklarla doktor ampullu bi ilac verdi tekrarlarsa sürün diye sonrasında çıkmadı dolayisi ile sürmedim. Ben o dönemde fucidin sürdüm. Ama dediğim gibi alerjik bi bebektik yediklerinden mi oldu çözemedik. Fakat çok çok sonra ayakta çıktı 2 ay önce gittiğim de mikrobik hatta uyuz olabilir diyip uyuz tedavisine başladık