İyi günler herkese, sorum aslında başlıkta hanımlar. Ben hamilelikte beri genital bölgeye jilet kullanıyordum ama artık rahatsız olmaya başladım, kuaförüme danıştım ilk başta kanıma ve acı çok olur dedi daha da korktum bu durumdan. Jilet sonrası ağda yaptıranlar bana bir yardımcı olun gerçekten çok mu acı oluyor😬