Kızlar 2 yaşında pandemi bebeği bşr oğlum var. 2 ay sonra kardeşi olacak. Pandemi diye belirttim çünkü oğlum sadece anne babasını gören akran eksikliği yaşayan bir bebek. Dolayısı ile henüz konuşmaya başlamadı. Bu yaş aralığında kardeşi olmuş annelerim var mı? Beni sizce neler bekliyor? Sizce kardeşi olduğunda evde bir bebekle daha da açılır mı? Bebek ona iyi gelir mi konuşması için? Önerilerinize açığım. Bu arada daha sosyal olması için her gün sokaktayım