Bebeğe yapılan karma aşının içinde tetanoz varmış zaten ama bize yetişkinler için olan haftalık geliyormuş oda hemen bitiyormuş bir türlü denk gelemedim niye sayıyla geliyor onuda anlamadım. 3.dozu olcaktım bende. Olmasak bir zararı var mı biliyor musunuz? Bebeğe zaten yapıldı.